RECESIVNÍ MODRÉ OKO/ RECESSIVE BLUE EYE

25.06.2022

RÁDI BY JSME SE VYJÁDŘILY A DISTANCOVALY OD DOMINANTNÍHO MODRÉHO OKA. NIKDY TOTO V NAŠICH LINIÍCH NEBYLO A NIKDY NEBUDE. 

Asi se ode mne očekává, že napíšu něco málo o recesivnich modrých očích. Nebudu psát nic odborného, prostě po lopatě. Vždycky jsem si myslela, že chov je tom přinést něco nového a stále vylepšovat odchovy. Bohužel. Jak moc jsem se mýlila. Před sedmi lety jsem, pojala myšlenku, ruznookych ( modrých očí) u barevných koček. ( ne bílé) Začala tiťerná a dlouhá cesta. Nákup ( nemoodrookych ), hlavně Bělorusko, Polsko, Rusko, krytí mimo stanici ( nemodrookymi) slzy, spousta nervů, času, peněz. Vlastní odchovy a znova spousta práce. První vlaštovkou byla naše Hermiona Czech Lions. Tam jsem věděla,ze je to správný směr. Pak jsem musela oči ztratit, abych je znova posílila a našla nové. Pak přišla naše Poppy, Pak přišly kluci Severus a Sirius. A já věděla, že jsem tam kam jsem šla celou tu dlouhou dobu. Je to silnější a větší. Poslední tečkou byli vrhy našeho Imacka a Jing a Imacka a Poppy. Po sedmi letech mám čisté přírodní recesivni modré oko. Moje práce , nervy, čas a slzy. V současné době tu mám dvě svoje linie, které jsou schopné udržet tuto moji myšlenku. Práce s těmito liniemi je křehká a vratká. Kdo by se tomu chtěl věnovat musí mít cit a čuch. Stačí jeden špatný krok a vracet se můžete několik let. Sedm let práce je pryč tak jak když bouchnete dveřma. Nikdy jsem nekoupila modrokookou ani ruznookou kočku. Vždy zůstávali moje odchovy. A k čemu mi to je. ? V současné době k HOVNU.Naprostý Idioti totiž , přimíchali dominantní gen modrých očí do MCO. Dominantní gen oproti recesivnimu tam prostě je a nikdy se ho nezbavíte. Nemluvím ani o špatnostech, který dominantní gen s sebou nese. Prostě pořád budete mít modrooké ať děláte co děláte. Proč se léta věnovat něčemu, když si to můžu teď koupit. A nepřemýšlet nad následky. Dominantní gen je svinstvo, které u MCO nemá co dělat. V současné době se světové organizace postavily proti dominantnímu oku. Ale ne z cela. Aby se člověk bál, koupit zvíře, že si ten fujtajbl přitáhne domu. Protože není povinnosti psát barvu oka do rodokmenu a zároveň není z toho poznatelné zda je gen recesivni nebo dominantní. Protože za mě zákaz není chovat na dominantních není úplný a vůbec se nemyslelo na recesivni. Všichni jsou v jednom pytli a teď se poserte. Házet recesivni a dominantní do jednoho pytle je naprostá hovadina. A mělo by být v rodokmenu ROZLIŠENO. Takže teď po 7 letech, se na vše mužů vysrat.Všichni budou postupně vykastrovani. Tohoto se účastnit nebudu a ani nechci. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky